Billeder Fra CPH Fashionweek Aug. 2015 Og Håbefulde Tanker.

modeugen 2015 auhust, fashionweek, cph fashionweek, malene blaabjerg, stylist, styleadvisor, styleadviisor.dk

Sikke en spændende modeuge –

nogle events bød på mere fashion  end andre –

men stemningen var i top, vejret holdt og byen summede af liv.

Jeg lavede stylingudstilling i butik Superloves vindue.

Her kunne du få råd og vejledning til din stil gennem de knowhow informationer, jeg havde sat under hver enkelt gine.

Torsdag aften stod den på stilprofiler, og jeg var så heldig at have Christina og Pouline, to af de StyleAdvisor stylister jeg har uddannet, til at give en hjælpende ekperthånd med profilerne. Og den eksperthjælp blev der i den grad brug for. For interessen var S-T-O-R skal jeg hilse og sige.

Faktisk så stor, at ikke alle interesserede kunne komme til, skønt vi KNOKLEDE.

Sikke en succes og sikke anderledes lækker aften i modens-og stylingens univers.

Se her for billeder:

 

IMG_1887 - Kopi IMG_1869 IMG_1847 IMG_1622 IMG_1626 modeuge, fashionweek, cph fashionweek 2015, superlove, malene blaabjerg, stylist, styleadvisor

Et håb skal lyde herfra.

Et håb om, at butikker og mærker ikke medvirker til at udvande konceptet Fashionweek Cph.

Det handler om fashion – og vi vil gerne tages alvorligt. Som en kunstform og for den viden og ekspertise faget rummer.

Modeugen er en mulighedhed for at blive set og gøre opmærksom på sig selv, som spændende og interessant brand og fashionbutik.

At arbejde sig ind  i bevidsteheden hos den der lytter og ser, med en inspirerende produktfortælling på en måde der huskes, og som skaber efterspørgsel.

Derfor gjorde det oprigtigt ondt i mit passionerede stylisthjerte at opleve, hvordan mange brands og fashionbutikker brugte lejligheden til PR- tiltag, der netop ikke handlede om tøj. Jeg vil mene, at det  udvander konceptet, der i mine øjne bliver ligegyldigt, hvis det udelukkende hander om at sælge mere kun denne ene dag.

Dette skilt er ikke fra en event, men mødte mig, da jeg var rundt og fotografere. Og det rammer plet, lige midt i pointen. Det fortæller kort og godt, hvad det er, vi ender med at kommunikere med modeugen, hvis vi udelukkende holder fokus på Her & Nu salgskampagner istedet for fortællingen om det tøj vi sælger og arbejder med.

modeuge, cph fashionweek, reflektion , stylist malene blaabjerg styleadvisor

Det er indirekte med til at stadfæste historien om, at knowhow viden & stylingekspertise er ikke eksisterende, at mode er overflade, hvis vi mener, at historien ikke kan fortælles eller leveres på en måde, så folk kommer for at høre om dét, det hele handler om.

Når det er sagt, så var det lige netop en  fryd og glæde at opleve, det flotte fashionweek blad, der for hver modeuge bliver flottere og flottere – og de spændende Fashion Talks, der i en modeuges ånd blev lanceret.

IMG_1555 IMG_1556 IMG_1566 IMG_1511 IMG_1562 IMG_1519 IMG_1593 IMG_1580 fashionweek, modeuge, cph fashionweek, stylist, superlove, malene blaabjerg, styleadvisor

 

 

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *